Zobrazeno 1 - 10
of 324
pro vyhledávání: '"Dynamic Geometry Software"'
Autor:
Prado-Velasco, Manuel ⁎, García-Ruesgas, Laura
Publikováno v:
In Graphical Models February 2025 137
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 10, p 1087 (2024)
Robotics offers innovative possibilities at all levels of education, which should be considered when planning the teaching process for certain engineering mathematics topics in higher education. This paper introduces a new teaching–learning techniq
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aeeda274150843a0bf6cc2f22cc3cbd3
Autor:
Fangchun Zhu, Binyan Xu
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
IntroductionTeaching behavior is a key indicator for analyzing the cognitive factors of teachers. Cognitive factors affect teachers’ behavior. The use of technology rebuilds teachers’ didactical processes and their cognition in teaching mathemati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4dbe0035964d4add9ac4d1814bd397e2
Publikováno v:
Aksioma: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika, Vol 11, Iss 4, Pp 3139-3149 (2022)
Semakin majunya teknologi informasi saat ini menuntut perkembangan teknologi dibidang pendidikan, salah satunya berupa inovasi pedagogik yang berbasis digital guna membantu proses pembelajaran dan meningkatkan kemampuan literasi matematika peserta di
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4ac87511f4843b7b88f7be1b8deea1f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 7, p 661 (2023)
In this paper, we empirically verify the validity of the extended Technology Acceptance Model (TAM) for the use of Dynamic Geometry Software (DGS) in teaching geometry, as proposed by Pittalis. The model includes the notion of “perceived pedagogica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8db343cae59845c6aae5e3245870755f
Autor:
Öndeş, Rabia Nur
Publikováno v:
World Journal on Educational Technology: Current Issues. 13(2):236-260
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=958431
Publikováno v:
Symmetry, Vol 15, Iss 5, p 984 (2023)
Computer-extended Descriptive Geometry (CeDG) is a new approach to solving and building computer models of three-dimensional (3D) geometrical systems through descriptive geometry procedures (thus inheriting invariant-symmetry properties from projecti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2d129c60430455492a875a1e7143bf4