Zobrazeno 1 - 10
of 4 252
pro vyhledávání: '"Dynamic Geometry Software"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
African Journal of Teacher Education and Development, Vol 3, Iss 1, Pp e1-e11 (2024)
Background: Dynamic digital technologies (DDTs) are having an impact on children’s learning because they have the ability to improve learning while also addressing the issue of lack of interest and motivation. DDTs can also serve as a viable soluti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c0473521ac7480d996482b0098c6b06
Autor:
Jones, Keith
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2000 Jan 01. 44(1/2), 55-85.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3483205
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 7, p 661 (2023)
In this paper, we empirically verify the validity of the extended Technology Acceptance Model (TAM) for the use of Dynamic Geometry Software (DGS) in teaching geometry, as proposed by Pittalis. The model includes the notion of “perceived pedagogica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8db343cae59845c6aae5e3245870755f
Autor:
Obara, Samuel1 so16@txstate.edu, Nie, Bikai1
Publikováno v:
European Journal of Mathematics & Science Education. Mar2023, Vol. 4 Issue 1, p65-78. 14p.
Autor:
Öndeş, Rabia Nur
Publikováno v:
World Journal on Educational Technology: Current Issues. 13(2):236-260
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=958431