Zobrazeno 1 - 10
of 104
pro vyhledávání: '"Dwyer, Patricia"'
Autor:
Connor, Jean A., Mott, Sandra, DeGrazia, Michele, Lajoie, Debra, Dwyer, Patricia, Reed, Mary Poyner, Porter, Courtney, Hickey, Patricia A.
Publikováno v:
In Applied Nursing Research October 2020 55
Autor:
Dwyer, Patricia
Thesis (M.Sc.)--Memorial University of Newfoundland, 2004.
Restricted until May 2005. Bibliography: leaves 76-92.
Restricted until May 2005. Bibliography: leaves 76-92.
Externí odkaz:
http://qe2a-proxy.mun.ca/Login?url=http://proquest.umi.com/login?COPT=REJTPUcyODcrNTUwMSszYjBmJklOVD0wJlZFUj0y&clientId=65114
Publikováno v:
In Applied Nursing Research August 2019 48:37-44
Autor:
Thornton, Jason M., Connor, Jean A., Dwyer, Patricia A., Porter, Courtney L., Hartwell, Lauren P., DiPasquale, Zachary, Chiloyan, Araz, Hickey, Patricia A.
Publikováno v:
Pediatric Quality & Safety; May/Jun2024, Vol. 9 Issue 3, p1-8, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dwyer, Patricia M.
This thesis was scanned from the print manuscript for digital preservation and is copyright the author. Researchers can access this thesis by asking their local university, institution or public library to make a request on their behalf. Monash staff
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::11e3ba27df3b363cb633efbf0c2ce4c4
Autor:
Dwyer, Patricia J.
Thesis (Ph.D.)--Pacific Graduate School of Psychology, 2001.
Source: Dissertation Abstracts International, Volume: 62-11, Section: B, page: 5370. Adviser: Larry W. Thompson.
Source: Dissertation Abstracts International, Volume: 62-11, Section: B, page: 5370. Adviser: Larry W. Thompson.
Externí odkaz:
http://wwwlib.umi.com/dissertations/fullcit/3034919
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal for Nurses in Professional Development; May/Jun2022, Vol. 38 Issue 3, p127-132, 6p