Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Dwomoh, L."'
Autor:
Dwomoh, L.
Background: Kainate receptors (KARs) are one of the three classes of ionotropic glutamate receptors (iGluRs) expressed primarily in the central nervous system (CNS) where they mediate information transfer and neurotransmitter release. Very little is
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.701692
Publikováno v:
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
instname
instname
Póster presentado a las II Jornadas Científicas CIAL-Fórum, celebradas durante los dias 16 y 17 de noviembre de 2016 en el Instituto de Investigación en Ciencias de la Alimentación (CIAL).-- et al.
La exposición crónica a niveles elevados
La exposición crónica a niveles elevados
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7e3aeaad666e90841b34839de662ba40
http://hdl.handle.net/10261/151287
http://hdl.handle.net/10261/151287
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.