Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Dwaikat, Nidal Yousef"'
Publikováno v:
The International Journal of Logistics Management, 2023, Vol. 35, Issue 4, pp. 1142-1167.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLM-05-2022-0215
Publikováno v:
Journal of Enterprising Communities: People and Places in the Global Economy, 2023, Vol. 18, Issue 2, pp. 372-391.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEC-11-2022-0174
Autor:
Dwaikat, Nidal Yousef
Publikováno v:
The TQM Journal, 2020, Vol. 33, Issue 4, pp. 841-855.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TQM-06-2020-0133
Autor:
Dwaikat, Nidal Yousef1 (AUTHOR) nidal_n@najah.edu, Zighan, Saad2 (AUTHOR), Abualqumboz, Moheeb3 (AUTHOR), Alkalha, Ziad4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Contingencies & Crisis Management. Sep2022, Vol. 30 Issue 3, p281-294. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Integrated Supply Management; 2023, Vol. 16 Issue: 3 p229-251, 23p
Autor:
Dwaikat, Nidal Yousef1 nidal_n@najah.edu, Money, Arthur H.2, Behashti, Hooshang M.3, Salehi-Sangari, Esmail4
Publikováno v:
Production Planning & Control. Mar2018, Vol. 29 Issue 4, p289-300. 12p.
Customer Satisfaction Impact on Behavioral Intentions: The Case of Pizza Restaurants in Nablus City.
Autor:
Dwaikat, Nidal Yousef1,2 (AUTHOR) nidal_n@najah.edu, Khalili, Saja Aziz3 (AUTHOR), Hassis, Samah Mohammad3 (AUTHOR), Mahmoud, Hala Sulaiman3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism. 2019, Vol. 20 Issue 6, p709-728. 20p.