Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Dutton, Bridie"'
Autor:
Dutton, Bridie Leigh
This thesis investigates whether the formation of ion-pairs can influence the delivery of salbutamol to the airways of the lung. Presenting a drug with an excess of oppositely charged ion can force it to form an ion-pair complex, and this complex can
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.745414
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McAlister, Emma, Dutton, Bridie, Vora, Lalitkumar K., Zhao, Li, Ripolin, Anastasia, Zahari, Dk Siti Zawanah Binti Pg Hj, Quinn, Helen L., Tekko, Ismaiel A., Courtenay, Aaron J., Kelly, Stephen A., Rodgers, Aoife M., Steiner, Lilach, Levin, Galit, Levy‐Nissenbaum, Etgar, Shterman, Nava, McCarthy, Helen O., Donnelly, Ryan F.
Publikováno v:
Advanced Healthcare Materials; Feb2021, Vol. 10 Issue 3, p1-19, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McAlister, Emma, Dutton, Bridie, Vora, Lalitkumar K., Zhao, Li, Ripolin, Anastasia, Zahari, Dk Siti Zawanah Binti Pg Hj, Quinn, Helen L., Tekko, Ismaiel A., Courtenay, Aaron J., Kelly, Stephen A., Rodgers, Aoife M., Steiner, Lilach, Levin, Galit, Levy‐Nissenbaum, Etgar, Shterman, Nava, McCarthy, Helen O., Donnelly, Ryan F.
Publikováno v:
Advanced Healthcare Materials; Feb2021, Vol. 10 Issue 3, p1-1, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.