Zobrazeno 1 - 10
of 215
pro vyhledávání: '"Dustman P"'
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 22, Iss 1 (2021)
The COVID-19 pandemic radically and without warning changed the laboratory learning environment for students and instructors. Students were faced with having to be receptive to new learning methods; instructors scrambled to devise innovative ways of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a773a1573209419c9b7f2723869897ab
Publikováno v:
The Journal of Primary Prevention; 20240101, Issue: Preprints p1-20, 20p
Publikováno v:
Health Education Research, 2003 Jun 01. 18(3), 363-379.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45109929
Autor:
Wendy A. Dustman
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 12, Iss 2, Pp 214-216 (2011)
Review of: Let’s Get Ready For Microbiology; 1st ed.; Lorri K. Garrett and Judy M. Penn; (2009). Benjamin Cummings Publishers, San Francisco, CA. 240 pages. ISBN-13: 978-0321592507.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24c81d0113bb41c2aabac3da93224e70
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nagoshi, Julie, Nagoshi, Craig, Small, Eusebius, Okumu, Moses, Marsiglia, Flavio F., Dustman, Patricia, Than, Kim-Cuong
Publikováno v:
Journal of the Society for Social Work and Research; December 2018, Vol. 9 Issue: 4 p615-635, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Australasian Journal of Educational Technology; 2015, Vol. 31 Issue 5, p537-555, 19p, 2 Color Photographs, 3 Diagrams, 4 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.