Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Dusman, H."'
Autor:
Kramer, A.W.M., Jansen, J.J., Zuithoff, P., Dusman, H., Tan, L., Grol, R.P.T.M., Vleuten, C.P.M. van der
Publikováno v:
Medical Education (London), 36, 812-9
Medical Education (London), 36, 9, pp. 812-9
Medical Education (London), 36, 9, pp. 812-9
Item does not contain fulltext PURPOSE: To examine the validity of a written knowledge test of skills for performance on an OSCE in postgraduate training for general practice. METHODS: A randomly-selected sample of 47 trainees in general practice too
Publikováno v:
British Journal of General Practice, 53, pp. 677-682
British Journal of General Practice, 53, 677-682
British Journal of General Practice, 53, 677-682
Item does not contain fulltext
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ec059f2de272f002c385054726e72316
https://hdl.handle.net/2066/144455
https://hdl.handle.net/2066/144455
Autor:
Leeuwen, Y. van, Dusman, H., Mol, S.J.J., Pollemans, M., Drop, M., Grol, R.P.T.M., Vleuten, C.J.M. van der
Publikováno v:
Advances in Health Sciences Education, 2, 61-70
Advances in Health Sciences Education, 2, 1, pp. 61-70
Advances in Health Sciences Education, 2, pp. 61-70
Advances in Health Sciences Education, 2, 1, pp. 61-70
Advances in Health Sciences Education, 2, pp. 61-70
Item does not contain fulltext 10 p.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3f400bf3f8a1daa4b3e322cf24dbb2d5
http://hdl.handle.net/2066/25836
http://hdl.handle.net/2066/25836
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.