Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"Dusenbury, Linda"'
Autor:
Giles, Steven, Jackson-Newsom, Julia, Pankratz, Melinda, Hansen, William, Ringwalt, Christopher, Dusenbury, Linda
Publikováno v:
The Journal of Primary Prevention; 20240101, Issue: Preprints p1-13, 13p
Styles of adaptation : The impact of frequency and valence of adaptation on preventing substance use
Autor:
Hansen, William B., Pankratz, Melinda M., Dusenbury, Linda, Giles, Steven M., Bishop, Dana C., Albritton, Jordan, Albritton, Lauren P., Strack, Joann
Publikováno v:
Health Education, 2013, Vol. 113, Issue 4, pp. 345-363.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09654281311329268
Autor:
Dusenbury, Linda, Hansen, William B., Jackson‐Newsom, Julia, Pittman, Donna S., Wilson, Cicely V., Nelson‐Simley, Kathleen, Ringwalt, Chris, Pankratz, Melinda, Giles, Steven M.
Publikováno v:
Health Education, 2010, Vol. 110, Issue 1, pp. 43-60.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09654281011008744
Autor:
Ringwalt, Christopher L., Pankratz, Melinda M., Hansen, William B., Dusenbury, Linda, Jackson-Newsom, Julia, Giles, Steven M., Brodish, Paul H.
Publikováno v:
Health Education & Behavior, 2009 Aug 01. 36(4), 696-710.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45055668
Publikováno v:
Health Education Research, 2007 Jun 01. 22(3), 351-360.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45110355
Autor:
Hansen, William B., Dusenbury, Linda
Publikováno v:
Health Education, 2004, Vol. 104, Issue 6, pp. 371-381.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09654280410564141
Publikováno v:
Health Education Research, 2005 Jun 01. 20(3), 308-313.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45110151
An Exploration of Fidelity of Implementation in Drug Abuse Prevention Among Five Professional Groups
Publikováno v:
Journal of Alcohol and Drug Education, 2004 Mar 01. 47(3), 4-19.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45092333
Publikováno v:
Health Education Research, 2003 Apr 01. 18(2), 237-256.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45109916
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.