Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Dusek, Gregory"'
It is undeniable that citizen science contributes to the advancement of various fields of study. There are now software tools that facilitate the development of citizen science apps. However, apps developed with these tools rely on individual human s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.14323
Autor:
de Silva, Akila, Tee, Nicholas, Ghanekar, Omkar, Khan, Fahim Hasan, Dusek, Gregory, Davis, James, Pang, Alex
Vortices are studied in various scientific disciplines, offering insights into fluid flow behavior. Visualizing the boundary of vortices is crucial for understanding flow phenomena and detecting flow irregularities. This paper addresses the challenge
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.01352
Autor:
de Silva, Akila, Zhao, Mona, Stewart, Donald, Khan, Fahim Hasan, Dusek, Gregory, Davis, James, Pang, Alex
We present a hybrid machine learning and flow analysis feature detection method, RipViz, to extract rip currents from stationary videos. Rip currents are dangerous strong currents that can drag beachgoers out to sea. Most people are either unaware of
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.12983
Data collection is an integral part of any citizen science project. Given the wide variety of projects, some level of expertise or, alternatively, some guidance for novice participants can greatly improve the quality of the collected data. A signific
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2212.05411
This paper presents a machine learning approach for the automatic identification of rip currents with breaking waves. Rip currents are dangerous fast moving currents of water that result in many deaths by sweeping people out to sea. Most people do no
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2102.02902
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Ocean and Coastal Management 1 May 2023 238
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.