Zobrazeno 1 - 10
of 150
pro vyhledávání: '"Duschl, Richard"'
Autor:
Reidy, Michael, Sepkoski, David, Muir-Harmony, Teasel Elizabeth, Callahan, Angelina Long, Van Vleck, Jenifer L., Hall, Karl, Margócsy, Dániel, Werrett, Simon, Rothenberg, Marc, Hamblin, Jacob Darwin, Keiner, Christine, Sponsel, Alistair, Greene, Mott, Hui, Alexandra, Aronova, Elena, Hopwood, Nick, Scheffler, Robin, Mazzotti, Massimo, Boschiero, Luciano, Zilberstein, Anya, Waddell, Mark, Duschl, Richard, Shank, J. B., Shteir, Ann (Rusty), Davis, Kathryn, Levitt, Theresa, Barrow, Mark, McCray, Patrick, Terrall, Mary, Smith, Crosbie, Leong, Elaine, Schäfer, Dagmar, Largent, Mark, Rader, Karen
Publikováno v:
Isis, 2019 Jun 01. 110(2), 360-369.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26858861
Autor:
Duschl, Richard A.
Publikováno v:
Science Scope, 2012 Feb 01. 35(6), 6-11.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43183171
Autor:
Duschl, Richard A.1 (AUTHOR) rduschl@smu.edu
Publikováno v:
Educational Psychologist. Jul-Sep2020, Vol. 55 Issue 3, p187-192. 6p.
Autor:
Duschl, Richard A.
Publikováno v:
Science and Children, 2012 Feb 01. 49(6), 10-14.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43747566
Autor:
Duschl, Richard A.
Publikováno v:
Science and Children, 2011 Jul 01. 48(9), 8-9.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43175806
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Duschl, Richard
Publikováno v:
Review of Research in Education, 2008 Jan 01. 32, 268-291.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20185118
This edited volume extends existing discussions among philosophers of science, cognitive psychologists, and educational researchers on the the restructuring of scientific knowledge and the domain of science education. This exchange of ideas across di
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.