Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Durec T"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Couch, R., Jetha, M., Dryden, D. M., Hooten, N., Liang, Y., Durec, T., Sumamo, E., Spooner, C., Milne, A., O Gorman, K., Terry Klassen
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Andrea Milne
Andrea Milne
To determine the effectiveness of diabetes education on metabolic control, diabetes-related hospitalizations, complications, and knowledge, quality of life and other psychosocial outcomes for children with type 1 diabetes and their families.A systema
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::3dbd121af7fff429d482f1b98750dfa9
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-47249140382&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-47249140382&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Durec Tamara, O'Gorman Kathleen, Friesen Carol, Liang Yuanyuan, Dryden Donna M, Russell Kelly, Wild T Cameron, Klassen Terry P
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 8, Iss 1, p 48 (2008)
Abstract Background Methamphetamine (MA) is a potent stimulant that is readily available. Its effects are similar to cocaine, but the drug has a profile associated with increased acute and chronic toxicities. The objective of this systematic review w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/548a4cf758a8416f9dff4440469cc23a
Publikováno v:
BMC Pediatrics; 2008, Vol. 8, p48-48, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.