Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Duran, Dario"'
Autor:
Vargas Agudelo, Fabio Alberto, Soto Duran, Dario Enrique, Urrego Álvarez, Mauricio, Yepes Sanchez, Edison Javier, Delgado González, Iván Andrés
Publikováno v:
Salud, Ciencia y Tecnología; 2024, Vol. 4 Issue 1, p1-8, 8p
This study investigated mentoring practices of university-based tutors (UTs) and the impact these practices had on the development of pre-service teachers’ (PSTs’) professional knowledge for teaching physics in Chile. This study scrutinised how U
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a7abf8d83a51996c8ef440082aa1ddd1
Autor:
González Sánchez, Daniel Alejandro, Soto Duran, Dario Enrique, Peláez Valencia, Luis Eduardo, Villamizar Jaimes, Aixa Eileen, Delgado González, Iván Andrés, Vidal Alegría, Fredy Alonso
Publikováno v:
RISTI: Iberian Journal on Information Systems & Technologies / Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação; oct2023, Issue E62, p362-375, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Cirugía Cardiovascular October-December 2011 18(4):309-317
Autor:
Sanmartín, Marcelo, Baz, José Antonio, Claro, Ramon, Asorey, Vanesa, Durán, Darío, Pradas, Gonzalo, Iñiguez, Andrés
Publikováno v:
In The American Journal of Cardiology 2007 100(6):970-973
Autor:
Soto Duran, Dario Enrique, Reyes Gamboa, Adriana Xiomara, Alonso Vidal-Alegría, Fredy, Muñoz Gomez, Elsy Patricia
Publikováno v:
CISTI (Iberian Conference on Information Systems & Technologies / Conferência Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação) Proceedings; 2022, Issue 17, p1-6, 6p
Publikováno v:
In Cirugía Cardiovascular January-March 2005 12(1):31-35
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The education literature reviewed recognises a preponderant role played by teacher educators in preparing student teachers for classrooms. However, it also recognises that not so much is known about how teacher educators express and represent their p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e62afa52d07b5f2bacbb70cccd1db243