Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Dunwell, Ian"'
Autor:
Dunwell, Ian
A rapidly emerging need within virtual environments is the ability to accommodate a large, distributed user-base. In particular, Internet-based distributed virtual environments represent a challenge in providing a heterogeneous environment accessible
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.441651
Autor:
Dunwell, Ian, Petridis, Panagiotis, Lameras, Petros, Hendrix, Maurice, Doukianou, Stella, Gaved, Mark
As digital games continue to be explored as solutions to educational and behavioural challenges, the need for evaluation methodologies which support both the unique nature of the format and the need for comparison with other approaches continues to i
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1402.5037
Autor:
Arnab, Sylvester, Brown, Katherine, Clarke, Samantha, Dunwell, Ian, Lim, Theodore, Suttie, Neil, Louchart, Sandy, Hendrix, Maurice, de Freitas, Sara
Publikováno v:
In Computers & Education November 2013 69:15-30
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2012 15:38-44
Autor:
Freitas, Sara de1 (AUTHOR) s.defreitas@uos.ac.uk, Uren, Victoria2 (AUTHOR), Kiili, Kristian3 (AUTHOR), Ninaus, Manuel4 (AUTHOR), Petridis, Panagiotis2 (AUTHOR), Lameras, Petros5 (AUTHOR), Dunwell, Ian5 (AUTHOR), Arnab, Sylvester5 (AUTHOR), Jarvis, Stephen6 (AUTHOR), Star, Kam7 (AUTHOR)
Publikováno v:
Information (2078-2489). Feb2023, Vol. 14 Issue 2, p99. 16p.
Autor:
Knight, James F., Carley, Simon, Tregunna, Bryan, Jarvis, Steve, Smithies, Richard, de Freitas, Sara, Dunwell, Ian, Mackway-Jones, Kevin
Publikováno v:
In Resuscitation 2010 81(9):1175-1179
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Smart Learning Environments; 5/12/2021, Vol. 8 Issue 1, p1-25, 25p