Zobrazeno 1 - 10
of 347
pro vyhledávání: '"Dunne, Stephen"'
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 22, Iss 10, p e19604 (2020)
BackgroundVisual field defects are a common consequence of stroke, and compensatory eye movement strategies have been identified as the most promising rehabilitation option. There has been a move toward compensatory telerehabilitation options, such a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c9cb94e7970443093b68dbc9f49413b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In a qualitative study, Gregory, Gibson and Robinson proposed a framework of items grouped in seven dimensions reflecting oral health related perceptions, attitudes and behavior to encompass what is relevant when patients assess their own oral health
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1712.04784
Autor:
Dunne, Stephen1 sdunne2@edinburgh.ac.uk, Pedersen, Michael2 mp.bhl@cbs.dk
Publikováno v:
Ephemera: Theory & Politics in Organization. Nov2023, Vol. 23 Issue 2, p211-217. 7p.
Publikováno v:
Time & Society; Nov2024, Vol. 33 Issue 4, p417-437, 21p
Publikováno v:
Brain Impairment (CSIRO Publishing); Sep2024, Vol. 25 Issue 3, p1-8, 8p
Autor:
Dunne, Stephen David
The focus of this thesis was on investigating the key questions regarding the effectiveness of monetary rewards as a tool for behaviour change in rehabilitation. Firstly, do rewards consistently influence the eye movement behaviour in a neuro-typical
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.630084
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.