Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Dunne, Mw"'
Autor:
Fätkenheuer, G, Nelson, M, Lazzarin, A, Konourina, I, Hoepelman, Ai, Lampiris, H, Hirschel, B, Tebas, P, Raffi, F, Trottier, B, Bellos, N, Saag, M, Cooper, Da, Westby, M, Tawadrous, M, Sullivan, Jf, Ridgway, C, Dunne, Mw, Felstead, S, Vullo, Vincenzo, VAN DER RYST, E, MOTIVATE AND MOTIVATE STUDY TEAMS
Publikováno v:
New England journal of medicine, 359(14), 1442-1455. Massachussetts Medical Society
New England Journal of Medicine, Vol. 359, No 14 (2008) pp. 1442-1455
New England Journal of Medicine, 359(14), 1442-U46. Massachussetts Medical Society
New England Journal of Medicine, Vol. 359, No 14 (2008) pp. 1442-1455
New England Journal of Medicine, 359(14), 1442-U46. Massachussetts Medical Society
BACKGROUND: We conducted subanalyses of the combined results of the Maraviroc versus Optimized Therapy in Viremic Antiretroviral Treatment-Experienced Patients (MOTIVATE) 1 and MOTIVATE 2 studies to better characterize the efficacy and safety of mara
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.