Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Dunne, Jo Hickman"'
Autor:
Bjornstad, Gretchen, Sonthalia, Shreya, Rouse, Benjamin, Freeman, Leanne, Hessami, Natasha, Dunne, Jo Hickman, Axford, Nick
Publikováno v:
Campbell Systematic Reviews; Mar2024, Vol. 20 Issue 1, p1-85, 85p
Autor:
Banwell, Emily, Davidson, Brittany I, Black, Louise, Pratyasha Nanda, Anderton, Molly, Qualter, Pamela, Panayiotou, Margarita, Dunne, Jo Hickman, Demkowicz, Ola, Butters, Lily Corke, Jay, Caroline, Humphrey, Neil
This is the first study to the 3-year #So.Me project funded by the Medical Research Council [grant number: MR/X003094/1] that aims to develop a smartphone app and self-report measure of adolescent social media experience. The current study is the fir
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3dd6db72137fe9a06764e27da6f582b6
Autor:
Banwell, Emily, Qualter, Pamela, Humphrey, Neil, Jay, Caroline, Demkowicz, Ola, Davidson, Brittany I, Black, Louise, Panayiotou, Margarita, Dunne, Jo Hickman
So.Me is a 3-year project that aims to develop a smartphone app and self-report measure of adolescent social media experience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::125f69f7adb454a3538813451f847f7c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.