Zobrazeno 1 - 10
of 518
pro vyhledávání: '"Dunn KC"'
Autor:
Peterson, Katherine M.1 (AUTHOR) petersonk@nei.nih.gov, Mishra, Sanghamitra1 (AUTHOR), Asaki, Esther2 (AUTHOR), Powell, John I.2 (AUTHOR), He, Yiwen2 (AUTHOR), Berger, Alan E.3 (AUTHOR), Rajapakse, Dinusha1 (AUTHOR), Wistow, Graeme1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 9/26/2024, Vol. 19 Issue 9, p1-18. 18p.
Publikováno v:
Klotz, A; Lynch, C; Checkel, JT; & Dunn, KC. (2006). Moving Beyond the Agent-Structure Debate. International Studies Review, 8(2), 355-381. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/38n35188
This forum contrasts two perspectives regarding methodology, written by researchers with avowedly opposing epistemologies. Jeffrey Checkel represents the positivist side, with Kevin Dunn advocating post-positivism. To clarify the assumptions underpin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::025bc15e12830f1e5f027e143f7add5e
http://www.escholarship.org/uc/item/38n35188
http://www.escholarship.org/uc/item/38n35188
Publikováno v:
Higher Education (00181560). May2024, Vol. 87 Issue 5, p1509-1528. 20p.
Autor:
Wallace LN; Department of Criminal Justice, Penn State Altoona, 101G Cypress Building, 3000 Ivyside Park, Altoona, PA, 16601, USA. LNO106@psu.edu., Dunn KC; Penn State Altoona, Altoona, PA, USA.
Publikováno v:
Journal of community health [J Community Health] 2018 Feb; Vol. 43 (1), pp. 55-64.
Autor:
Schustak, Joshua1 (AUTHOR), Han, Hongwei1 (AUTHOR), Bond, Kyle1 (AUTHOR), Huang, Qian1 (AUTHOR), Saint-Geniez, Magali1 (AUTHOR), Bao, Yi1 (AUTHOR) yi.bao@novartis.com
Publikováno v:
PLoS ONE. 4/18/2024, Vol. 19 Issue 4, p1-15. 15p.
Autor:
Celli, Ludovica1,2 (AUTHOR), Gasparini, Patrizia3 (AUTHOR), Biino, Ginevra1 (AUTHOR), Zannini, Laura1 (AUTHOR) laura.zannini@igm.cnr.it, Cardano, Miriana1 (AUTHOR) miriana.cardano@igm.cnr.it
Publikováno v:
Cell & Bioscience. 1/30/2024, Vol. 14, p1-17. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.