Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Dunn, Eva"'
Autor:
Dunn, Eva
It is becoming increasingly obvious that many students taught according to traditional methods do not develop a thorough understanding of the concepts of mathematics. Much of what they can do is mechanically learnt with no links to a body of interrel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c01d8fa4f354c721c23a89b0fc3250fd
Autor:
Tang, Jennifer Yee-Man, Chang, Wing-Chung, Hui, Christy Lai-Ming, Wong, Gloria Hoi-Yan, Chan, Sherry Kit-Wa, Lee, Edwin Ho-Ming, Yeung, Wai-Song, Wong, Chi-Keung, Tang, Wai-Nang, Chan, Wah-Fat, Pang, Edwin Pui-Fai, Tso, Steve, Ng, Roger Man-Kin, Hung, Se-Fong, Dunn, Eva Lai-Wah, Sham, Pak-Chung, Chen, Eric Yu-Hai
Publikováno v:
In Schizophrenia Research March 2014 153(1-3):1-8
Autor:
Chen, Eric Yu-Hai, Hui, Christy Lai-Ming, Dunn, Eva Lai-Wah, Miao, May Yin-King, Yeung, Wai-Song, Wong, Chi-Keung, Chan, Wah-Fat, Tang, Wai-Nang
Publikováno v:
In Schizophrenia Research 2005 77(1):99-104
Autor:
Chen, Eric Yu-Hai *, Hui, Christy Lai-Ming, Chan, Raymond Chor-Kiu, Dunn, Eva Lai-Wah, Miao, May Yin-King, Yeung, Wai-Song, Wong, Chi-Keung, Chan, Wah-Fat, Tang, Wai-Nang
Publikováno v:
In Schizophrenia Research 2005 75(1):45-54
Autor:
Yu-Hai Chen, Eric1 eyhchen@hku.hk, Dunn, Eva2, Miao, May2, Yeung, Wai-Song2, Wong, Chi-Keung2, Chan, Wah-Fat2, Yuk-Lun Chen, Ronald1, Chung, Ka-Fai1, Tang, Wai-Nang2
Publikováno v:
Social Psychiatry & Psychiatric Epidemiology. May2005, Vol. 40 Issue 5, p350-356. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.