Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"Duncan MH"'
Autor:
Duncan Mhakure
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 39, Iss Suppl. 1, Pp S1-S8 (2019)
This theoretical paper focuses on how school-based continuous professional development (CPD) for mathematics teachers in schools located in disadvantaged areas can be carried out using the lesson study approach. School-based CPD is based on the notio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8fd02df8e354f34965e345d3ea4f0ca
Autor:
Pullen, DJ, Sullivan, MP, Falletta, JM, Boyett, JM, Humphrey, GB, Starling, KA, Land, VJ, Dyment, PG, Vats, T, Duncan, MH
Publikováno v:
Blood; November 1982, Vol. 60 Issue: 5 p1159-1168, 10p
Publikováno v:
Pythagoras, Vol 35, Iss 1, Pp e1-e7 (2014)
The National Senior Certificate examination is the most important school examination in South Africa. Analysis of learners’ performance in Mathematics in this examination is normally carried out and presented in terms of the percentage of learners
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d342b1e2b2b41728cdc7d05e88e3693
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.