Zobrazeno 1 - 10
of 434
pro vyhledávání: '"Duncan, J. R."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jackson, Duncan J. R.1 duncan.jackson@kcl.ac.uk, Michaelides, George2, Dewberry, Chris3, Nelson, Jo4, Stephens, Catherine4
Publikováno v:
Journal of Occupational & Organizational Psychology. Dec2022, Vol. 95 Issue 4, p739-757. 19p. 7 Charts.
Autor:
Jackson, Duncan J. R.1 duncan.jackson@kcl.ac.uk, Michaelides, George2, Dewberry, Chris, Englert, Paul3
Publikováno v:
New Zealand Journal of Psychology. Aug2022, Vol. 51 Issue 2, p53-64. 12p.
Reliability in assessment centres depends on general and exercise performance, but not on dimensions
Publikováno v:
Journal of Occupational and Organizational Psychology. 95:739-757
This study contributes to the literature on assessment centre (AC) measurement structure by evaluating whether dimension, exercise or mixed-model theoretical perspectives are supported by reliability outcomes. In a large-scale study (Ncandidates = 29
Autor:
Jackson, Duncan J. R.1,2 dj.jackson@bbk.ac.uk, Dewberry, Chris1, Gallagher, Jaroslava3, Close, Liam1
Publikováno v:
Journal of Occupational & Organizational Psychology. Mar2018, Vol. 91 Issue 1, p33-56. 24p. 5 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Duncan J. R. Jackson, Chris Dewberry
Publikováno v:
Journal of Vocational Behavior. 107:100-110
Although student integration theory, a sociologically-based model, has been the dominant explanation for student drop-out from colleges for over 40 years, it has received only mixed empirical support in residential colleges and less in non-residentia
Autor:
Jackson, Duncan J. R.1,2 dj.jackson@bbk.ac.uk, LoPilato, Alexander C.3, Hughes, Dan4, Guenole, Nigel5, Shalfrooshan, Ali6
Publikováno v:
Journal of Occupational & Organizational Psychology. Mar2017, Vol. 90 Issue 1, p1-27. 27p. 1 Diagram, 9 Charts.