Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Dulle, Frankwell"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dulle, Frankwell Wilson
The aim of this study was to investigate factors affecting the adoption of open access in research activities within Tanzanian public universities in order to device mechanisms of enhancing the use of this mode of scholarly communication. The study a
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/3684
Publikováno v:
Journal of Information, Communication and Ethics in Society, 2019, Vol. 18, Issue 1, pp. 44-61.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JICES-11-2018-0085
Autor:
Mwinami, Nolasko Victory1 mwinaminolasko@yahoo.com, Dulle, Frankwell W.1 fwdulle@sua.ac.tz, Mtega, Wulystan Pius1 wmtega@sua.ac.tz
Publikováno v:
Liber Quarterly: The Journal of European Research Libraries. 2023, Vol. 33 Issue 1, p1-28. 28p.
Publikováno v:
Global Knowledge, Memory and Communication, 2018, Vol. 67, Issue 4/5, pp. 209-225.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/GKMC-08-2017-0070
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mwinami, Nolasko Victory1 (AUTHOR), Dulle, Frankwell W.1 (AUTHOR), Mtega, Wulystan Pius1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Agricultural & Food Information. 2022, Vol. 23 Issue 3/4, p71-94. 24p.
Autor:
Gichohi, Paul M.1 pmakuster@googlemail.com, Dulle, Frankwell2 fwdulle@suanet.ac.tz, Onyancha, Omwoyo B.3 onyanob@unisa.ac.za
Publikováno v:
Mousaion. 2017, Vol. 35 Issue 3, p1-21. 21p. 6 Charts, 1 Graph.
Autor:
Dulle, Frankwell W.1 dullefw2011@gmail.com, Alphonce, Alex1 fwdulle@suanet.ac.tz
Publikováno v:
Annals of Library & Information Studies. Dec2016, Vol. 63 Issue 4, p266-273. 8p.
Autor:
Kavishe, George Firmin1 georgekavishe@suanet.ac.tz, Dulle, Frankwell1
Publikováno v:
Library Philosophy & Practice. 11/10/2016, p1-15. 15p.