Zobrazeno 1 - 10
of 178
pro vyhledávání: '"Dukes, D."'
Autor:
Sideropoulos, V.1, Dukes, D.2,3, Hanley, M.4, Palikara, O.5, Rhodes, S.6, Riby, D. M.4, Samson, A. C.2,7, Van Herwegen, J.1 j.vanherwegen@ucl.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Jun2022, Vol. 52 Issue 6, p2656-2669. 14p. 7 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rieffe, C.J., De Sousa da Silva, B.M., Moutinho, G.F.V., Gibson, J., Dukes, D., Samson, A.C., Walle, E.A.
Publikováno v:
The Oxford Handbook of Emotional Development, 339-353
STARTPAGE=339;ENDPAGE=353;TITLE=The Oxford Handbook of Emotional Development
The Oxford handbook of emotional development, 339-353. Oxford: Oxford University Press
STARTPAGE=339;ENDPAGE=353;TITLE=The Oxford handbook of emotional development
STARTPAGE=339;ENDPAGE=353;TITLE=The Oxford Handbook of Emotional Development
The Oxford handbook of emotional development, 339-353. Oxford: Oxford University Press
STARTPAGE=339;ENDPAGE=353;TITLE=The Oxford handbook of emotional development
Play is an important context for children’s emotional and social development. Most play research has been focused on pretend play; however, observational studies have shown that children spend a considerable amount of time engaged in physical play.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cca2732087b1952b0026967990f58d48
https://research.utwente.nl/en/publications/c03a7442-01a2-477c-b508-a76a275b90e9
https://research.utwente.nl/en/publications/c03a7442-01a2-477c-b508-a76a275b90e9
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 1997 Nov . 315(7119), 1354-1355.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25176303