Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Duke, Pamela"'
Autor:
Li, Honghe, Novack, Dennis H., Duke, Pamela, Gracely, Edward, Cestone, Christina, Davis, Tiffany
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling December 2020 103(12):2508-2514
Publikováno v:
Journal of Medical Regulation, 2019 Jan 01. 105(3), 14-19.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48686131
Autor:
Grosseman, Suely, Novack, Dennis H., Duke, Pamela, Mennin, Stewart, Rosenzweig, Steven, Davis, Tiffany J., Hojat, Mohammadreza
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling July 2014 96(1):22-28
Publikováno v:
Medical Science Educator; Dec2022, Vol. 32 Issue 6, p1527-1533, 7p
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling August 2018 101(8):1496-1499
Autor:
Duke, Pamela1 (AUTHOR) Pamela.duke@drexelmed.edu, Grosseman, Suely2,3 (AUTHOR), Novack, Dennis H.1 (AUTHOR), Rosenzweig, Steven1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Teacher. Jun2015, Vol. 37 Issue 6, p566-571. 6p.
Autor:
Duke, Pamela1 (AUTHOR) pamela.duke@drexelmed.edu, Cohen, Diane1 (AUTHOR), Novack, Dennis1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Gerontology. Oct2009, Vol. 35 Issue 10, p857-866. 10p. 1 Chart.
Autor:
Grosseman, Suely, Hojat, Mohammadreza, Duke, Pamela M, Mennin, Stewart, Rosenzweig, Steven, Novack, Dennis
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Problem-Based Learning
We administered the Jefferson Scale of Empathy and the Groningen Reflection Ability Scale to 61 of 64 entering medical students who self-selected a problem-based learning curricular track and to 163 of 198 who self-selected a lecture-based track (res
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______540::19bdcc18e591217b3a89e7431842d3a6
http://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1429&context=ijpbl
http://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1429&context=ijpbl
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.