Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Duhn, Iris"'
Autor:
Rudolph, Sophie, Mayes, Eve, Molla, Tebeje, Chiew, Sophie, Abhayawickrama, Natasha, Maiava, Netta, Villafana, Danielle, Welch, Rosie, Liu, Ben, Couper, Rachel, Duhn, Iris, Fricker, Al, Thomas, Archie, Dewanyang, Menasik, McQuire, Hayley, Hashimoto-Benfatto, Sophie, Spisbah, Michelle, Smith, Zach, Onus-Browne, Tarneen, Rowe, Emma
Publikováno v:
Australian Educational Researcher (Springer Science & Business Media B.V.); Nov2024, Vol. 51 Issue 5, p2277-2300, 24p
Autor:
Duhn, Iris
Childhood in western societies is apparently at risk. In a globalised, interconnected world, ‘the child’ is in danger of loosing its innocence too early – ideal childhood seems under threat like never before. In this thesis I argue that concern
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2292/375
Autor:
Nanda, Dodi Widia, Duhn, Iris, Prananda, Gingga, Pebriana, Putri Hana, Andiopenta, Andiopenta, Ridwan, Muannif, Ricky, Zuhar
Publikováno v:
Journal of Education & Learning (EduLearn); May2024, Vol. 18 Issue 2, p371-381, 11p
Autor:
Duhn, Iris
This is an interdisciplinary study which draws on literature from the fields of feminist theory, feminist geography and social and cultural theory to develop an understanding of how cultural/gender identity manifests in a new cultural environment and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::da9144e910a1b629c471df722f353be4
Autor:
Green, Monica, Duhn, Iris
Publikováno v:
Australian Journal of Environmental Education, 2015 Jul 01. 31(1), 60-73.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26422884
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Quinones, Gloria, Duhn, Iris
Publikováno v:
Contemporary Issues in Early Childhood; Sep2022, Vol. 23 Issue 3, p237-252, 16p
Publikováno v:
Contemporary Issues in Early Childhood. Aug2024, p1.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.