Zobrazeno 1 - 10
of 273
pro vyhledávání: '"Duggan, C P"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pharmacy Practice, Vol 6, Iss 3, Pp 121-127 (2008)
There is a need for tools to measure the information patients need in order for healthcare professionals in general, and particularly pharmacists, to communicate effectively and play an active part in the way patients manage their medicines. Previous
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b3ad66539d6435d90748adcc0cd866a
Publikováno v:
Pharmacy Practice, Vol 5, Iss 3, Pp 115-124 (2007)
Background: Involving patients in health care is increasingly acknowledged as the best way to empower patients to manage their illness. Whilst the involvement of patients is laudable and widely recognised, how much they want to be involved needs to b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f8d0e1bcedf9425cb8e49f841e5a558b
Publikováno v:
Pharmacy Practice, Vol 4, Iss 3, Pp 123-128 (2006)
Objective: This paper describes the processes involved to ensure a diabetes-specific quality of life questionnaire [the “Audit of Diabetes Dependent Quality of Life” (ADDQoL)] retained the psychometric properties following cross-cultural adaptati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f530a0ff2ba4e3e813db843ca558db0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.