Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Duffy, S Mark"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arthur, Greer K.1 gka12@le.ac.uk, Duffy, S. Mark1, Roach, Katy M.1, Hirst, Rob A.1, Shikotra, Aarti1, Gaillard, Erol A.1, Bradding, Peter1
Publikováno v:
PLoS ONE. 12/21/2015, Vol. 10 Issue 12, p1-21. 21p.
Autor:
Duffy, S. Mark1, Ashmole, Ian1, Smallwood, Dawn T.1, Leyland, Mark L.2, Bradding, Peter1,3 pb46@le.ac.uk
Publikováno v:
Cell Communication & Signaling. Jul2015, Vol. 13 Issue 1, p1-10. 10p.
Autor:
Virk, Harvinder S., Biddle, Michael S., Smallwood, Dawn T., Weston, Cathryn A., Castells, Emily, Bowman, Viona W., McCarthy, Jamie, Amrani, Yassine, Duffy, S. Mark, Bradding, Peter, Roach, Katy M.
Publikováno v:
British Journal of Pharmacology; Aug2021, Vol. 178 Issue 15, p2948-2962, 15p, 1 Color Photograph, 5 Graphs
open access article BACKGROUND: Orai/CRACM1 ion channels provide the major Ca(2+) influx pathway for FcεRI-dependent human lung mast cell (HLMC) mediator release. The Ca(2+)-activated K(+) channel KCa3.1 modulates Ca(2+) influx and the secretory res
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::689f20e9f4317a2e8d2d38b00e04e55e
http://hdl.handle.net/2086/14734
http://hdl.handle.net/2086/14734
Autor:
Chachi, Latifa, Shikotra, Aarti, Duffy, S. Mark, Tliba, Omar, Brightling, Christopher, Bradding, Peter, Amrani, Yassine
Identifying the factors responsible for relative glucocorticosteroid (GC) resistance present in patients with severe asthma and finding tools to reverse it are of paramount importance. In asthma we see in vivo evidence of GC-resistant pathways in air
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::e94cb423c3595a3958ca760d9a1bf21a
https://europepmc.org/articles/PMC3753579/
https://europepmc.org/articles/PMC3753579/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.