Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Duffy, Patricia Baeza"'
Publikováno v:
In Linguistics and Education December 2021 66
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ALED, Vol 17, Iss 1, Pp 113-118 (2017)
Revista Latinoamericana de Estudios del Discurso; Vol. 17 Núm. 1 (2017); 113-118
RALED; v. 17 n. 1 (2017); 113-118
Revista Latinoamericana de Estudios del Discurso; Vol. 17 Núm. 1 (2017); 113-118
RALED; v. 17 n. 1 (2017); 113-118
Reseña Bezemer, Jeff y Gunther Kress 2016. Multimodality Learning and Communication. A Social Semiotic Frame. Londres: Routledge, 157 pp. ISBN 978- 0415-70962-0.
Publikováno v:
Calidoscópio; Vol. 15 No. 3 (2017): September/December; 500-515
Calidoscópio; v. 15 n. 3 (2017): setembro/dezembro; 500-515
Calidoscópio
Universidade do Vale do Rio dos Sinos (UNISINOS)
instacron:Unisinos
Calidoscópio; v. 15 n. 3 (2017): setembro/dezembro; 500-515
Calidoscópio
Universidade do Vale do Rio dos Sinos (UNISINOS)
instacron:Unisinos
This qualitative study reports the mediation performed by a History teacher and aimed at developing critical multimodal literacy in students participating in a film workshop at a Chilean public school. From this theoretical-methodological perspective
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::70da0fcaa4cd160dde37ea9ae5d957a2
https://revistas.unisinos.br/index.php/calidoscopio/article/view/cld.2017.153.09
https://revistas.unisinos.br/index.php/calidoscopio/article/view/cld.2017.153.09
Publikováno v:
Íkala: Revista de Lenguaje y Cultura; Jan-Apr2020, Vol. 25 Issue 1, p93-112, 20p