Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Duensing, Sally"'
Autor:
DUENSING, SALLY
Publikováno v:
Counterpoints, 2006 Jan 01. 249, 183-202.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42979595
Autor:
Duensing, Sally
Publikováno v:
Human Development, 2000 Jan 01. 43(2), 107-114.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26763450
Autor:
Duensing, Sally
Publikováno v:
The Journal of Museum Education, 2001 Apr 01. 26(2), 2-19.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40479517
Autor:
Lehr, Jane L., McCallie, Ellen, Davies, Sarah R., Caron, Brandiff R., Gammon, Benjamin, Duensing, Sally
Publikováno v:
International Journal of Science Education, 29, 12, 1467-1487
In this article, we draw from our experiences as UK and US-based 'dialogue event' practitioners and researchers/ evaluators to suggest that these existing evaluative criteria are insufficient to explore the role and value of ISI-based 'dialogue event
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/22224
Autor:
Duensing, Sally1
Publikováno v:
Sinéctica. feb-jul2005, Issue 26, p22-37. 16p.
Autor:
Duensing, Sally
Publikováno v:
The Journal of Museum Education, 1994 Oct 01. 19(3), 17-18.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40479461
Autor:
Duensing, Sally
Publikováno v:
Learning in Places; 2006, Vol. 249, p184-202, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lehr, Jane L., McCallie, Ellen, Davies, Sarah R., Caron, Brandiff R., Gammon, Benjamin, Duensing, Sally
Publikováno v:
International Journal of Science Education; Oct2007, Vol. 29 Issue 12, p1467-1487, 21p, 1 Chart
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology; Mar/Apr92, Vol. 6 Issue 2, p93-107, 15p