Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Due, Karin"'
Autor:
Due, Karin1, Skoog, Marianne2 marianne.skoog@oru.se, Areljung, Sofie3, Ottander, Christina1, Sundberg, Bodil4
Publikováno v:
International Journal of Early Years Education. Sep2023, Vol. 31 Issue 3, p790-805. 16p. 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
Due, Karin
This thesis investigates how students in upper secondary school solve problems and discuss physics in small groups. The study examines how gender, knowledge in physics and the image of the subject physics are constructed in the students’ conversati
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-19792
Water is a substance commonly used in early childhood (EC) science education, both as a content to learn about, and as a medium for exploring chemical and physical processes. In this presentation, we will compare how educators across different EC sch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e3ab48f163880f2f74cb1a70dd449cde
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:oru:diva-98336
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:oru:diva-98336
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Due, Karin
This thesis investigates how students in upper secondary school solve problems and discuss physics in small groups. The study examines how gender, knowledge in physics and the image of the subject physics are constructed in the students’ conversati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::de062ad6860b873dddec216ebd6cf549
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-19792
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-19792
Autor:
Due, Karin
Publikováno v:
Cultural Studies of Science Education; Jun2014, Vol. 9 Issue 2, p441-459, 19p
Autor:
Örlander, Göran, Due, Karin
Seedlings of Pinus sylvestris, grown in low humified peat, were exposed to different soil water potentials (?s) and soil temperatures. The water potential and temperature were controlled by the use of a semi-permeable membrane system, and the seedlin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1094::d2ca9ed29a11b2006bd8a1a83c5c6bfe
http://pub.epsilon.slu.se/4637/
http://pub.epsilon.slu.se/4637/