Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Dudley, Amber"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dudley, Amber Nicole
Thesis (M.B.A.)--Massachusetts Institute of Technology, Sloan School of Management; and, (S.M.)--Massachusetts Institute of Technology, Dept. of Mechanical Engineering; in conjunction with the Leaders for Manufacturing Program at MIT, 2005.
Incl
Incl
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/34828
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dudley, Amber
Learning how to express grammatical mood (indicative/subjunctive) in a second language has been shown to be problematic for learners whose first language (e.g., English) does not fully grammaticalise this distinction. Based on these findings, the cur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______348::d2b650d713ea5274caefff35fd63d32e
https://eprints.soton.ac.uk/447013/
https://eprints.soton.ac.uk/447013/
Autor:
Dudley, Amber, Slabakova, Roumyana
Publikováno v:
Pedagogical Linguistics; February 2020, Vol. 1 Issue: 1 p66-93, 28p