Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Dudina, E.A."'
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 291, p 08001 (2021)
The article contains the author’s approach to the formation of indicators of sustainability of management of organizations. The developed approach holds the emphasis placed on its traditional understanding, transformed into the modern entrepreneuri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/30fa9a54f57049e385347770a2307612
Publikováno v:
Sovremennaya pediatriya; № 2(82) (2017): Sovremennaya pediatriya; 17-27
Современная педиатрия; № 2(82) (2017): Современная педиатрия; 17-27
Сучасна педіатрія; № 2(82) (2017): Сучасна педіатрія; 17-27
Современная педиатрия; № 2(82) (2017): Современная педиатрия; 17-27
Сучасна педіатрія; № 2(82) (2017): Сучасна педіатрія; 17-27
The analysis of main indicators of children's health, such as morbidity structure and disease prevalence of children of different age is shown in the article. The number of the children's population decreased from 8,003,281 children 0–17 years in 2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.