Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Dudding, Carol C."'
Autor:
Dudding, Carol C.
Thesis (Ph. D.)--University of Virginia, 2004.
Includes bibliographical references. Also available online through Digital Dissertations.
Includes bibliographical references. Also available online through Digital Dissertations.
Externí odkaz:
http://wwwlib.umi.com/dissertations/fullcit/3108759
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clinard, Erin S.1 clinares@jmu.edu, Dudding, Carol C.1
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. 2019, Vol. 28 Issue 1, p136-147. 12p. 2 Diagrams, 2 Charts.
Autor:
Dudding, Carol C.1 duddincc@jmu.edu, Nottingham, Elizabeth E.1
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Feb2018, Vol. 27 Issue 1, p71-81. 11p. 4 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Purpose: This study examined the models of collaboration used by school-based speech-language pathologists (SLPs) during the provision of special education services including factors predicting use of the interprofessional collaborative practice (IPP
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::17e1eb41c75c465bbb476c21285b5152
Purpose: This study provides a framework for understanding the range and diversity of simulation use, along with the benefits and challenges to the growth of simulation in university programs in communication sciences and disorders (CSD) across the U
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::77324fa00ab5b2fdd52b84348b218db4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.