Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Duchaine, T.F."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cipriani, P.G., Bay, O., Zinno, J., Gutwein, M., Gan, H.H., Mayya, V.K., Chung, G., Chen, J.X., Fahs, H., Guan, Y., Duchaine, T.F., Selbach, M., Piano, F., Gunsalus, K.C.
We describe MIP-1 and MIP-2, novel paralogous C. elegans germ granule components that interact with the intrinsically disordered MEG-3 protein. These proteins promote P granule condensation, form granules independently of MEG-3 in the postembryonic g
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=mdc______med::ff26a6273af223bc13b35797b22044ac
http://edoc.mdc-berlin.de/20408/1/20408oa.pdf
http://edoc.mdc-berlin.de/20408/1/20408oa.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Duchaine, T.F., Slack, F.J.
Publikováno v:
Current Oncology
Volume 16
Issue 4
Pages 486-66
Volume 16
Issue 4
Pages 486-66
The discovery that rna interference (rnai) and its functional derivatives, small interfering rnas (sirnas) and micro-rnas (mirnas) could mediate potent and specific gene silencing has raised high hopes for cancer therapeutics. The prevalence of these
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.