Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"Dubovik T"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kosolap, A. I., Dubovik, T. N.
Publikováno v:
Construction, materials science, mechanical engineering; № 106 (2018): Construction, materials science, mechanical engineering; 73-77
Строительство, материаловедение, машиностроение; № 106 (2018): Строительство, материаловедение, машиностроение; 73-77
Будівництво, матеріалознавство, машинобудування; № 106 (2018): Будівництво, матеріалознавство, машинобудування; 73-77
Строительство, материаловедение, машиностроение; № 106 (2018): Строительство, материаловедение, машиностроение; 73-77
Будівництво, матеріалознавство, машинобудування; № 106 (2018): Будівництво, матеріалознавство, машинобудування; 73-77
Purpose. In the work the system of distribution of educational load among teachers of the department is considered. To ensure the quality of education, this task should be solved in an optimal way. The aim of the work is to develop a new optimization
Publikováno v:
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies; 2020, Vol. 105 Issue 9, p55-60, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.