Zobrazeno 1 - 10
of 210
pro vyhledávání: '"Duarte-Diaz A"'
Autor:
Woloshuk, Charles P.
Publikováno v:
NACTA Journal, 2007 Mar 01. 51(1), 68-69.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43766236
Autor:
Perestelo-Perez, Lilisbeth, Rivero-Santana, Amado, Alvarez-Perez, Yolanda, Duarte-Díaz, Andrea, Ramos-García, Vanesa, Torres-Castaño, Alezandra, Abt-Sacks, Analía, Toledo-Chavarri, Ana, Alonso-Coello, Pablo, Orrego, Carola, Serrano-Aguilar, Pedro
Publikováno v:
In Zeitschrift fuer Evidenz, Fortbildung und Qualitaet im Gesundheitswesen June 2022 171:122-128
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rivero-Santana, Amado, Perestelo-Perez, Lilisbeth, Alvarez-Perez, Yolanda, Ramos-Garcia, Vanesa, Duarte-Díaz, Andrea, Linertova, Renata, Garcia-Perez, Lidia, Serrano-Aguilar, Pedro
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders July 2021
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jenny Johanna Duarte Diaz
Publikováno v:
Bio-grafía, Vol 0, Iss 0, Pp 917-929 (2015)
Uno de los retos que se le ha impuesto a la educación actual está dado en la educación ambiental, por lo que las naciones han modificado sus políticas incluyendo la presencia de la dimensión ambiental y la formación en educación ambiental desd
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b96d9a56d9d41708987bb63b07324b4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.