Zobrazeno 1 - 10
of 427
pro vyhledávání: '"Duarte, Marcelo A."'
Does culture moderate the innovation input–output relationship? A two-stage configurational analysis
Publikováno v:
Cross Cultural & Strategic Management, 2024, Vol. 31, Issue 2, pp. 181-204.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CCSM-07-2023-0125
Publikováno v:
In Journal of Innovation & Knowledge October-December 2024 9(4)
Autor:
Cifuentes-Lobelo, Hernando1 (AUTHOR), Castañeda-Duarte, Marcelo A.1 (AUTHOR), Ruiz-Diaz, Diego2 (AUTHOR), Cortes-Lozano, William1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Asian Journal of Neurosurgery. Sep2024, Vol. 19 Issue 3, p520-525. 6p.
Autor:
Sandoval Silva, Gabriel1 g_sandoval@ug.uchile.cl, Rojas Duarte, Marcelo2, Segovia Rojas, Jorge3, Pohl Vollmer, Emilio Tomás4, Toro-Pérez, Javier4, Campos Gutiérrez, Alejandro5
Publikováno v:
Revista de Cirugia. 2024, Vol. 76 Issue 5, p475-479. 5p.
Autor:
Ordóñez-Rubiano, Edgar G., Castañeda-Duarte, Marcelo A., Baeza-Antón, Laura, Romo-Quebradas, Jorge A., Perilla-Estrada, Juan P., Perilla-Cepeda, Tito A., Enciso-Olivera, Cesar O., Rudas, Jorge, Marín-Muñoz, Jorge H., Pulido, Cristian, Gómez, Francisco, Martínez, Darwin, Zorro, Oscar, Garzón, Emilio, Patiño-Gómez, Javier G.
Publikováno v:
In Clinical Neurology and Neurosurgery July 2024 242
Autor:
Abdala-Vargas, Nadin J., Pulido, Paula, Baquero-Herrera, Pablo E., Ordoñez-Rubiano, Edgar G., Rincón, Nicolas, Chávez-Chávez, Josefina, Castaneda-Duarte, Marcelo, Fernanda-Figueredo, Luisa, Cifuentes, Hernando A.
Publikováno v:
In World Neurosurgery June 2024 186:e87-e94
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Boletim Informativo. mar-jun2024, Vol. 46 Issue 148/149, p13-16. 4p.
Autor:
Reimann, Caroline Kalil, Carvalho, Fernando Manuel Pereira de Oliveira, Duarte, Marcelo Pereira
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2022, Vol. 37, Issue 12, pp. 2533-2543.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-08-2021-0391