Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Du, Katherine M"'
Autor:
Rifkin, Jacqueline R (AUTHOR) jacqueline.rifkin@cornell.edu, Du, Katherine M (AUTHOR), Cutright, Keisha M (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Oct2023, Vol. 50 Issue 3, p597-616. 20p. 4 Charts.
Autor:
Zhou, Lingrui1 (AUTHOR) lingrui.zhou@duke.edu, Du, Katherine M.2 (AUTHOR) katdu@uwm.edu, Cutright, Keisha M.3 (AUTHOR) keisha.cutright@duke.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jul2022, Vol. 86 Issue 4, p57-72. 16p. 1 Diagram, 1 Graph.
Autor:
Rifkin, Jacqueline R. (AUTHOR) jacqueline.rifkin@umkc.edu, Du, Katherine M. (AUTHOR), Berger, Jonah (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing. May2021, Vol. 85 Issue 3, p204-219. 16p. 1 Black and White Photograph, 1 Chart, 2 Graphs.
Autor:
Bublitz, Melissa G. (AUTHOR), Du, Katherine M. (AUTHOR), Hansen, Jonathan (AUTHOR), Miller, Elizabeth G. (AUTHOR), Peracchio, Laura A. (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of the Association for Consumer Research. Apr2023, Vol. 8 Issue 2, p207-219. 13p.
Autor:
Du, Katherine M.1
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2021, Vol. 49, p688-693. 6p.
Publikováno v:
Harvard Business Review Digital Articles. 3/24/2022, p1-4. 4p.
Supplemental material, sj-pdf-1-jmx-10.1177_00222429211053002 for Befriending the Enemy: The Effects of Observing Brand-to-Brand Praise on Consumer Evaluations and Choices by Lingrui Zhou, Katherine M. Du and Keisha M. Cutright in Journal of Marketin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bbc03ed9e0a988eacf25523129522474
Publikováno v:
Harvard Business School Cases. Mar 01, 2022, p1-779. 779p.
Supplemental Material, PennyPref_JM_Final_Web_Appendix for Penny for Your Preferences: Leveraging Self-Expression to Encourage Small Prosocial Gifts by Jacqueline R. Rifkin, Katherine M. Du and Jonah Berger in Journal of Marketing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9ab6b81995e3c42babaf3bab97c68612
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.