Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Du, Jiangang"'
Busyness and diverse choice: How perceived busyness shapes consumer’s preference for variety seeking
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services November 2024 81
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services March 2024 77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Contemporary Marketing Science, 2021, Vol. 4, Issue 2, pp. 205-222.
Publikováno v:
Journal of Contemporary Marketing Science, 2019, Vol. 2, Issue 3, pp. 217-232.
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2018, Vol. 32, Issue 2, pp. 223-234.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-04-2017-0133
Publikováno v:
Nankai Business Review. 2022, Vol. 25 Issue 4, p15-27. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Du, Jiangang1 (AUTHOR), Zheng, Qiuying2 (AUTHOR), Hui, Michael K.3 (AUTHOR) kmhui@cuhk.edu.hk, Fan, Xiucheng4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology & Marketing. Nov2019, Vol. 36 Issue 11, p1027-1038. 12p. 1 Color Photograph, 2 Graphs.