Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Drury, Helen"'
Engaging Students in Online Learning Environments for Success in Academic Writing in the Disciplines
Autor:
Drury, Helen, author, Mort, Pam, author
Publikováno v:
Learning and Teaching Writing Online: Strategies for Success. 29:151-175
Autor:
Drury, Helen Louise
It is widely recognised that generality is at the heart of the learning and teaching of mathematics. Motivated by a desire to understand what it is about generality which presents such an obstacle for so many students, this study examines the variety
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.495996
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Instructional Science, 2005 Jan 01. 33(1), 49-71.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41953667
Publikováno v:
Anatomical Sciences Education; Mar/Apr2023, Vol. 16 Issue 2, p252-265, 14p
Autor:
Drury, Helen Anne
This thesis is a multilayered approach to understanding the complex processes involved in designing, developing, implementing and evaluating online learning environments for academic writing in discipline contexts. The study is broadly situated in th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______293::00753afb951655b13df516e67945bc95
https://hdl.handle.net/2123/21688
https://hdl.handle.net/2123/21688
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dunworth, Katie1,2 (AUTHOR) cmd45@bath.ac.uk, Drury, Helen3 (AUTHOR), Kralik, Cynthia4 (AUTHOR), Moore, Tim5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Higher Education Policy & Management. Sep2014, Vol. 36 Issue 5, p520-532. 13p.
Autor:
Drury, Helen
Publikováno v:
Australian Review of Applied Linguistics; 2018, Vol. 41 Issue 2, p157-184, 28p
Autor:
Drury, Helen
Publikováno v:
Mathematics Teaching. Jan2014, Issue 238, p14-16. 3p.