Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Drumright, L. N."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 11, Iss 2, p e0150056 (2016)
PLoS ONE
PLoS ONE
OBJECTIVES: To investigate the teaching of antimicrobial stewardship (AS) in undergraduate healthcare educational degree programmes in the United Kingdom (UK). PARTICIPANTS AND METHODS: Cross-sectional survey of undergraduate programmes in human and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::fde7e35d3453c846eee84ab8439ae5be
http://hdl.handle.net/10044/1/30278
http://hdl.handle.net/10044/1/30278
Publikováno v:
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 9, Iss 1, p e86167 (2014)
PLoS ONE, Vol 9, Iss 1, p e86167 (2014)
BACKGROUND: The use of peripheral vascular catheters (PVCs) is an extremely common and necessary clinical intervention, but inappropriate PVC care poses a major patient safety risk in terms of infection. Quality improvement initiatives have been prop
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.