Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Drulis, Erin"'
Publikováno v:
Educational Action Research; Dec2024, Vol. 32 Issue 5, p807-824, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parkhouse, Hillary, Lyn, Robyn, Severson-Irby, Elizabeth, Drulis, Erin, Senechal, Jesse, Lozada, Fantasy
Supplemental material, sj-docx-1-jte-10.1177_00224871231168076 for Mapping How Teachers Become Culturally Responsive by Hillary Parkhouse, Robyn Lyn, Elizabeth Severson-Irby, Erin Drulis, Jesse Senechal and Fantasy Lozada in Journal of Teacher Educat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::984fc602041f8296d873757b5cd3dcd9