Zobrazeno 1 - 10
of 343
pro vyhledávání: '"Drug promotion"'
Publikováno v:
Integrated Pharmacy Research and Practice, Vol Volume 13, Pp 127-138 (2024)
Churchill Akena,1 Musa Ssemanda,2 Ahmed Hamed Saleh Abdelaziz,3 Edson Ireeta Munanura4 1Pharmacovigilance Department, Wide spectrum Enterprises (U) Limited, Kampala, Uganda; 2Department of Product Marketing, Wide spectrum Enterprises (U) Limited, Kam
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/74fdd226c1624e839d39e077b2fbdfe3
Autor:
Murshid, Mohsen Ali, Mohaidin, Zurina, Zayed, Mohammad, Al-Sakkaf, Mohammed Alawi, Al-Hakimi, Mohammed A.
Publikováno v:
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, 2023, Vol. 17, Issue 4, pp. 609-633.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJPHM-07-2022-0066
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Al Ameen Journal of Medical Sciences, Vol 15, Iss 02, Pp 159-164 (2022)
Introduction: Drug promotional literature has been an easy and hand-ready drug information source for the physician, which tends to have a powerful impact on physicians’ prescribing behavior. However compromised and biased information presented thr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bedbdf0202f3491baefcc2b2933319ba
Publikováno v:
Drug, Healthcare and Patient Safety, Vol Volume 11, Pp 47-54 (2019)
Haftom Gebregergs Hailu,1 Mengistie Yirsaw Gobezie,2 Teshager Aklilu Yesuf,2 Birhanu Demeke Workneh21School of Pharmacy, College of Health Sciences, Mekelle University, Mekelle, Ethiopia; 2Department of Pharmacy, College of Medicine and Health Scienc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca77edadba6442d08e550348f543bda1
Autor:
Elena GURGU, Ioan Aurelian STANESCU
Publikováno v:
Annals of Spiru Haret University Economic Series, Vol 19, Iss 4, Pp 97-112 (2019)
For the purpose of writing this paper, I was motivated to choose this subject as it is a core part of the pharmaceutical companies' business strategy of promoting medicines. Regarding the importance of the research theme and the business environment,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d89da4eb25514e35a06d6ecdc375fa79
Autor:
Alina Natalia IOSIF, Elena GURGU
Publikováno v:
Annals of Spiru Haret University Economic Series, Vol 19, Iss 3, Pp 111-128 (2019)
For the purpose of writing this paper, we were motivated to choose this subject as it is a core part of the pharmaceutical companies' business strategy of promoting medicines. Regarding the importance of the research theme and the business environmen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64a2bce331814dbd9a87d8c4774f89a0
Autor:
Alina Natalia, Iosif, Gurgu, Elena
Publikováno v:
Annals of Spiru Haret University. Economic Series. 19(3):111-126
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=821752
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.