Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Dror Shany"'
Publikováno v:
Ubiquity Proceedings, Pp 19-19 (2024)
Generative AI (GenAI) could be beneficial for instructional designers, expediting the design of educational mobile apps. One needed app, currently absent, is a digital diary for second and foreign-language learners to record their outside-classroom a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ea36458930e4fde9a8c519da8e98f06
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dror, Shany1,2 (AUTHOR) shanymd@gmail.com, Miklósi, Ádám1,3,4 (AUTHOR), Sommese, Andrea1 (AUTHOR), Fugazza, Claudia1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 12/14/2023, Vol. 13 Issue 1, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fugazza, Claudia1 claudia.happydog@gmail.com, Dror, Shany1, Sommese, Andrea1, Temesi, Andrea1, Miklósi, Ádám1,2
Publikováno v:
Scientific Reports. 7/7/2021, Vol. 11 Issue 1, p1-9. 9p.
We hypothesize that nonverbal communication prompts infants to set up kind-based object representations which, in turn, facilitate access to long-term semantic knowledge and, in particular, lexical retrieval. To examine this hypothesis, we will use a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::07b4fb9f28259e48c2077a7fd747ac00
Publikováno v:
Proceedings of the XXIst International CALL Research Conference ISBN: 9781914291050
This study is part of a long-term project dealing with the definitions, measurements, factors, and outcomes of outside-classroom real-world (RW) and real-life (RL) contextualized (mobile-assisted) language learning, that is, CLL and CMALL. A known re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e66b7322af6b43079db937c84fd60ed4
https://doi.org/10.29140/9781914291050-19
https://doi.org/10.29140/9781914291050-19
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.