Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Droog, Ellen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Droog, Ellen1 (AUTHOR) e.f.droog@vu.nl, Burgers, Christian1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Metaphor & Symbol. Jul-Sep2023, Vol. 38 Issue 3, p275-290. 16p. 1 Diagram, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brugman, Britta C.1 (AUTHOR) b.c.brugman@vu.nl, Droog, Ellen1 (AUTHOR), Reijnierse, W. Gudrun2 (AUTHOR), Leymann, Saskia3 (AUTHOR), Frezza, Giulia3 (AUTHOR), Renardel de Lavalette, Kiki Y.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Metaphor & Symbol. Apr-Jun2022, Vol. 37 Issue 2, p101-113. 13p. 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This is a preregistration of an experiment that investigates the effectiveness of debunking of different types of CSR washing (greenwashing, purplewashing, bluewashing) in case of brand attitudes and purchase intentions.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::65a156e39a385f957c35792ef7634e4a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vermeulen, Ivar1 (AUTHOR) i.e.vermeulen@vu.nl, Droog, Ellen1 (AUTHOR), Burgers, Christian1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Advertising. Oct2019, Vol. 38 Issue 7, p1046-1066. 21p. 2 Charts, 1 Graph.