Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Driggers, Robert A."'
Autor:
Sullivan, Patrick S, Driggers, Robert, Stekler, Joanne D, Siegler, Aaron, Goldenberg, Tamar, McDougal, Sarah J, Caucutt, Jason, Jones, Jeb, Stephenson, Rob
Publikováno v:
JMIR mHealth and uHealth, Vol 5, Iss 3, p e26 (2017)
BackgroundMen who have sex with men (MSM) are the group most impacted by the human immunodeficiency virus (HIV) epidemic and the only subgroup in the United States among which new HIV diagnoses are not decreasing. To achieve the US National HIV/AIDS
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7053a1469644fdf9b17db651daca543
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Driggers, Robert
In this dissertation, I argue that Spinoza intended his metaphysics to be understood from the “human perspective.” On my interpretation, Spinoza’s theory about the fundamental nature of reality—his theory of God’s attributes—is intended t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0bf0861974c5f78b08387682968bf309
Autor:
Driggers, Robert Kyle
Almost all interpreters agree that Locke's goal in Book II, Chapter 27 of the Essay is to provide a metaphysical theory of personal identity. Though there are disagreements about the details of his theory, it is almost universally agreed that Locke d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b9d3722c15ee7300cefc956553661a5c
Autor:
Driggers, Robert
The Simplest Quantified Modal Logic (SQML) is controversial because it seems to conflict with some of our most basic intuitions about what is possible and what is necessary. Two controversial principles, the Barcan Schema (BS) and Necessary Existence
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/ETD-TAMU-2011-05-9484