Zobrazeno 1 - 10
of 406
pro vyhledávání: '"Driessen, Erik W."'
Autor:
Heeneman, Sylvia, Driessen, Erik W.
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 34, Iss 5, p Doc57 (2017)
Competency-based education has become central to the training and assessment of post-graduate medical trainees or residents . In competency-based education, there is a strong focus on outcomes and professional performance. Typically, holistic tasks a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5005afc7fccb4406b15ea3bc56a57723
Publikováno v:
Medical Education; Aug2024, Vol. 58 Issue 8, p989-997, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Driessen, Erik W.
Proefschrift Maastricht.
Lit. opg. - Met samenvatting in het Nederlands.
Lit. opg. - Met samenvatting in het Nederlands.
Externí odkaz:
http://arno.unimaas.nl/show.cgi?fid=11496
Publikováno v:
In Health Professions Education June 2019 5(2):126-135
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wijbenga, Miriam H., Duvivier, Robbert J., Driessen, Erik W., Ramaekers, Stephan P. J., Teunissen, Pim W.
Publikováno v:
Medical Teacher; Dec2023, Vol. 45 Issue 12, p1373-1379, 7p
Autor:
Loosveld, Lianne M, Driessen, Erik W, Theys, Mattias, Van Gerven, Pascal WM, Vanassche, Eline
Introduction: Mentors in programmatic assessment support mentees with low-stakes feedback, which often also serves as input for high-stakes decision making. That process potentially causes tensions in the mentor-mentee relationship. This study explor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1131::a6c300867166ccd50f8e4de045c0cb35
https://lirias.kuleuven.be/handle/20.500.12942/722127
https://lirias.kuleuven.be/handle/20.500.12942/722127
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.