Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Dreyer ZE"'
Autor:
Salzer, WL, Jones, TL, Devidas, M, Dreyer, ZE, Gore, L, Winick, NJ, Sung, L, Raetz, E, Loh, ML, Wang, CY, de Lorenzo, P, Valsecchi, MG, Pieters, Rob, Carroll, WL, Hunger, SP, Hilden, JM, Brown, P
Publikováno v:
Pediatric Blood & Cancer, 62(3), 414-418. Wiley-Liss Inc.
Background: Infants with acute lymphoblastic leukemia (ALL) have a poor prognosis. Intensification of therapy has resulted in fewer relapses but increased early deaths, resulting in failure to improve survival. Procedure: AALL0631 is a Phase 3 study
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::b157b13fbd92a49aa0fcbc52a897c8e2
http://hdl.handle.net/10281/128407
http://hdl.handle.net/10281/128407
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vogelzang NJ, Benowitz SI, Adams S, Aghajanian C, Chang SM, Dreyer ZE, Janne PA, Ko AH, Masters GA, Odenike O, Patel JD, Roth BJ, Samlowski WE, Seidman AD, Tap WD, Temel JS, Von Roenn JH, Kris MG
Publikováno v:
Journal of Clinical Oncology; 1/1/2012, Vol. 30 Issue 1, p88-109, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.