Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Dreyer, J.M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dreyer, J.M., Kruger, F.P.
Publikováno v:
Koers, Volume: 76, Issue: 2, Pages: 325-355, Published: 2011
Die artikel bied 'n beskrywing van die metodologiese benade-ring wat in die ontwerp van 'n kurrikulum vir graad 1-3 katki-sante in die Gereformeerde Kerke in Suid-Afrika gevolg is. Die kurrikulumstruktuur moet die katkisante begelei om onder die indr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::19666ea8702b4d8c4dbab7d61bc9667e
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2304-85572011000400006&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2304-85572011000400006&lng=en&tlng=en
Autor:
Segoe, B.A., Dreyer, J.M.
Publikováno v:
International Journal of Educational Sciences; January 2015, Vol. 8 Issue: 1 p15-22, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
TQM Journal; 2021, Vol. 33 Issue 3, p729-769, 41p