Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"Drexler, S.M."'
The COVID-19 pandemic has increased negative emotions and decreased positive emotions globally. Left unchecked, these emotional changes might have a wide array of adverse impacts. To reduce negative emotions and increase positive emotions, we tested
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::201fd8bb20b6703a1f42cd1073740f9c
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982514
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2982514
Autor:
Lonsdorf, T.B., Klingelhöfer-Jens, M., Andreatta, M., Beckers, T., Chalkia, A., Gerlicher, A., Jentsch, V.L., Drexler, S.M., Mertens, G., Richter, J., Sjouwerman, R., Wendt, J., Merz, C.J., Leerstoel Engelhard, Experimental psychopathology
Publikováno v:
eLife, 8. eLife Sciences Publications
eLife, Vol 8 (2019)
eLife
eLife, 8:e52465. eLife Sciences Publications
eLife, Vol 8 (2019)
eLife
eLife, 8:e52465. eLife Sciences Publications
In this report, we illustrate the considerable impact of researcher degrees of freedom with respect to exclusion of participants in paradigms with a learning element. We illustrate this empirically through case examples from human fear conditioning r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::42731e3aa86c4687f14accfae3c94409
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/394182
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/394182
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.